Cloud nebo Server?
Vyberte si!

eDoCat Cloud

 
nebo
 
  • eDoCat Cloud nebo také eDoCat SaaS, tzn. Software jako služba - Software as a Service.
  • Jde o model nasazení programového vybavení, kdy není třeba žádná instalace na straně zákazníka.
  • Pořízení a provoz řízené dokumentace je pak velmi jednoduchý, rychlý a bez investic.
  • Koncový uživatel eDoCat používá podobně jako internetové stránky v běžném prohlížeči s připojením do sítě internetu.
  • Výkonný každodenní pomocník při nasazení a používání řízené dokumentace, bez nutných hlubší IT znalostí.

eDoCat Server

 
  • eDoCat Server je bezpečné centrální místo pro ukládání a oběh všech dokumentů.
  • Dostupnost vašich dokumentů kdykoliv a kdekoliv.
  • Výrazně snížíte náklady na tisk a neproduktivní činnosti s pomocí eDoCat.
  • Možnost vložit dokument zasláním na e-mail a podpora všech běžných typů kancelářských dokumentů.
  • Okamžitá editace dokumentů bez nutnosti dokumenty ukládat mimo eDoCat.
  • Pořízení i používání bez zatížení vlastního IT.
  • Nástroj pro udělení a udržení certifikace ISO.

Alfresco - Prověřené řešení, skvělá cena

 

Alfresco DMS je hlavní Open Source alternativou pro oblast Enterprise Content Management (ECM). Alfresco aplikuje Open Source model a využívá dostupných technologií dle filozofie best of breed pro zajištění rychlosti vývoje při zachování velmi nízkých nákladů na pořízení a vlastnictví. Společnost Alfresco byla založena v roce 2005 Johnem Newtonem, spoluzakladatelem společnosti Documentum, a panem Johnem Powellem, COO společnosti Business Objects.

Hlavní důvody implementace Alfresco DMS

  • Snížení nákladů - Díky modelu Open Source s nabídkou služeb garantované podpory jsou minimalizovány počáteční investice a celkové TCO je velmi příznivé.
  • Snadné používání - Připravené scénáře nasazení a technologie pro rychlý vývoj zákaznických částí přinášejí možnost rychlého dodání a okamžité přínosy Vašemu podnikání. Díky nižší pracnosti je nižší i cena implementace. Uživatelské prostředí Alfresco DMS je cílevědomě optimalizováno pro snadné, intuitivní a efektivní používání.
  • Přizpůsobivost - Podpora standardů umožňuje migraci mezi nástroji ECM bez omezení způsobených proprietálními formáty nebo protokoly.

Alfresco Document Management System

Alfresco DMS plně podporuje mj. také Microsoft Sharepoint protokol umožňující snadnou integraci s dokumenty MS Office (soubory z aplikací Word, Excel, PowerPoint apod.), Open Office dokumentů nebo např. souborů PDF. Alfresco DMS podporuje otevřený standard Content Management Interoperability Services (CMIS) pro integraci s dalšími systémy pro správu dat a standard JSR-168 pro snadnou možnost vložení obsahu DMS do portálů. Podpora plné funkcionality Enterprise Content Management (ECM) s možností standardního webového uživatelského rozhraní nebo práce pomocí virtuálního disku usnadňuje každodenní používání a dělá práci s Alfresco DMS velmi vstřícnou.

ECM je před uživateli odstíněno a tito pracují jako v obecně známém souborovém systému, to zjednodušuje obsluhu a usnadňuje přijetí uživateli. Samozřejmostí je podpora verzování a detailní řízení oprávnění.

  • Alfresco Records Management - Records management je certifikován dle DOD 5015.02 a umožňuje velmi efektivní správu záznamů. Uživatelské rozhraní plně podporuje metodu drag and drop.
  • Web Content Management - WCM zahrnuje nástroje pro správu obsahu rozsáhlých webů. Samozřejmostí je podpora složitých schvalovacích scénářů a sledování historie jednotlivých částí webu.
  • Alfresco Share (Enterprise Collaboration) - Share přináší uživatelské rozhraní zaměřené na spolupráci pracovních týmů. Vedle knihoven dokumentů jsou standardní součástí.

Výhody implementace Alfresco DMS

  • Podpora efektivního nasazení certifikace ISO (ISO 9001, ISO 20001, ISO 27001)
  • Podpora řízení dokumentů pomocí pracovních postupů (využití workflow vč. řízení oprávnění a možnosti nasazení různých workflow pro jednotlivá oddělení podniku)
  • Podpora běžných procesů (připomínkování a schvalování dokumentů, vč. potvrzení o přečtení dokumentů s opakovaným zasíláním připomínek)
  • Přezkum dokumentů dle norem ISO
  • Řízený přesun dokumentů do archivu a evidence změn dokumentu (popis všech revizí)
  • Procesy automatické kategorizace vstupních dokumentů
  • Uživatelské rozhraní s intuitivním ovládáním (vlastnosti HTML5)
  • Zaručení integrity, dostupnosti a maximální bezpečnosti dat
  • Fulltextové vyhledávání, podpora náhledů, metadat a verzování jednotlivých dokumentů
  • Plné propojení s modulárním produktem eDoCat společnosti Onlio

Reference Alfresco

  • Nasa
  • Airbus
  • ATR
  • Amadeus IT Group
  • KLM
  • BritAir
  • WWF
  • Michelin
  • Genesys
  • PGA TOUR
  • Cetelem
  • Amnesty International
  • National Gallery of Australia
  • University of Westminster
  • University for the Creative Arts
  • New York Philharmonic
 

Víte že webový portál
T-Mobile CZ využívá Alfresco
pro správu obsahu na portálu
Liferay?

Nemáte roli potřebnou pro tento portlet.

MS SharePoint – Využijte licence, když je máte

 

Systém Microsoft SharePoint usnadňuje spolupráci mezi lidmi. Pomocí systému SharePoint mohou uživatelé vytvářet weby určené ke sdílení informací s jinými uživateli, správě dokumentů od začátku do konce a publikování sestav usnadňujících rozhodování. SharePoint nabízí výkonné funkce a možnosti flexibilní správy, vám zajistí potřebnou kontrolu, abyste dokázali splnit požadavky organizace spojené s dodržováním předpisů.

Dostupnost na různých zařízeních

Mobilní sharepointové aplikace jsou dostupné pro různá zařízení. Umožňují snadný přístup a práci se SharePointu všude, kde právě jste.

Jednoduchá správa

Nastavení trvá jen chvilku. Výkonná konzole správce umožňuje organizaci jednoduše spravovat funkce, zásady a zabezpečení celého obsahu a funkcí SharePointu.

Spolehlivost a standardy na podnikové úrovni

Zabezpečte svoje data tím, že je budete hostovat v datacentrech společnosti Onlio. Datacentra nabízejí nejlepší funkce zotavení po havárii a servery jsou nepřetržitě monitorované týmem společnosti Onlio.

Máte zájem
o osobní prezentaci řešení?

Ukažeme, vysvětlíme, navrhneme řešení, naplánujeme a zajistíme.

Rádi vás přivítáme v našich kancelářích nebo na WebEx-u

Potřebuji osobní konzultaci

Vlastnosti a funkce

Jaké funkce můžete v systému
eDoCat využívat?

Detailní specifikace

Psali o eDoCat

Co na systém eDoCat říká
odborná veřejnost?

Články a ocenění

Komu je určen

Pro jaké firmy je systém
eDoCat vhodný?

Příklady použití
Zeptejte se nás

Máte zájem o další informace nebo o prezentaci řešení? Zašlete nám kontaktní údaje a my se co nejdříve ozveme. Případně nám zavolejte na tel. 222 744 766.

Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.