Cloud nebo Server?
Vyberte si!

Co je eDoCat Cloud?

 
nebo
 

eDoCat Cloud nebo také eDoCat SaaS, tzn. Software jako služba - Software as a Service. Jde o model nasazení programového vybavení, kdy není třeba žádná instalace na straně zákazníka. Pořízení a provoz řízené dokumentace je pak velmi jednoduchý, rychlý a bez investic. Koncový uživatel eDoCat používá podobně jako internetové stránky v běžném prohlížeči s připojením do sítě internetu. Při nasazení a pro používání řízené dokumentace jako výkonného každodenního pomocníka se obejdete bez IT a také bez hlubší IT znalosti.

  • Bezpečné centrální místo a úložiště pro ukládání a oběh všech dokumentů v elektronické podobě
  • Plná podpora češtiny s modulem eDoCat
  • Dostupnost vašich dokumentů kdykoliv a kdekoliv
  • Výrazně snížíte náklady za papírový tisk, poštovné a část pracovní doby vašich zaměstnanců můžete využít efektivněji, pokud přejdete na bezpapírovou kancelář s řízenou dokumentací eDoCat
  • Možnost vložit dokument zasláním na e-mail
  • Podpora všech běžných typů kancelářských dokumentů: Word, Excel, PowerPoint, PDF, obrázků, video a audio, celých e-mailů, velkých souborů
  • Okamžitá editace dokumentů bez nutnosti dokumenty ukládat mimo eDoCat
  • Náhledy a prohlíženívětšiny obvyklého obsahu přímo v řešení
  • Intuitivní a snadno použitelné uživatelského rozhraní
  • Schvalování, připomínkování, přezkum, eskalace při neplnění úkolů, archivace a jiné procesy pomocí workflow
  • Pokročilé, rychlé a vždy funkční fulltextové vyhledávání v celém obsahu
  • Pořízení i používání bez zatížení vlastního IT
  • Nástroj pro udělení a udržení certifikace ISO
  • Nesrovnatelně nižší náklady oproti výběru řešení od největších výrobců software
Stáhnout informace o Cloud řešení

eDoCat Server

 
  • Bod čislo 1
  • Bod čislo 2
  • Bod čislo 3
  • Bod čislo 4
Stáhnout informace o Server řešení

Alfresco - Prověřené řešení, skvělá cena

Alfresco Document Management System
 

Alfresco DMS je hlavní Open Source alternativou pro oblast Enterprise Content Management (ECM). Alfresco aplikuje Open Source model a využívá dostupných technologií dle filozofie best of breed pro zajištění rychlosti vývoje při zachování velmi nízkých nákladů na pořízení a vlastnictví. Společnost Alfresco byla založena v roce 2005 Johnem Newtonem, spoluzakladatelem společnosti Documentum, a panem Johnem Powellem, COO společnosti Business Objects.

Hlavní důvody implementace Alfresco DMS

  • Snížení nákladů - Díky modelu Open Source s nabídkou služeb garantované podpory jsou minimalizovány počáteční investice a celkové TCO je velmi příznivé.
  • Snadné používání - Připravené scénáře nasazení a technologie pro rychlý vývoj zákaznických částí přinášejí možnost rychlého dodání a okamžité přínosy Vašemu podnikání. Díky nižší pracnosti je nižší i cena implementace. Uživatelské prostředí Alfresco DMS je cílevědomě optimalizováno pro snadné, intuitivní a efektivní používání.
  • Přizpůsobivost - Podpora standardů umožňuje migraci mezi nástroji ECM bez omezení způsobených proprietálními formáty nebo protokoly.

Alfresco Document Management Systém

Alfresco DMS plně podporuje mj. také Microsoft Sharepoint protokol umožňující snadnou integraci s dokumenty MS Office (soubory z aplikací Word, Excel, PowerPoint apod.), Open Office dokumentů nebo např. souborů PDF. Alfresco DMS podporuje otevřený standard Content Management Interoperability Services (CMIS) pro integraci s dalšími systémy pro správu dat a standard JSR-168 pro snadnou možnost vložení obsahu DMS do portálů. Podpora plné funkcionality Enterprise Content Management (ECM) s možností standardního webového uživatelského rozhraní nebo práce pomocí virtuálního disku usnadňuje každodenní používání a dělá práci s Alfresco DMS velmi vstřícnou.

ECM je před uživateli odstíněno a tito pracují jako v obecně známém souborovém systému, to zjednodušuje obsluhu a usnadňuje přijetí uživateli. Samozřejmostí je podpora verzování a detailní řízení oprávnění.

  • Alfresco Records Management - Records management je certifikován dle DOD 5015.02 a umožňuje velmi efektivní správu záznamů. Uživatelské rozhraní plně podporuje metodu drag and drop.
  • Web Content Management - WCM zahrnuje nástroje pro správu obsahu rozsáhlých webů. Samozřejmostí je podpora složitých schvalovacích scénářů a sledování historie jednotlivých částí webu.
  • Alfresco Share (Enterprise Collaboration) - Share přináší uživatelské rozhraní zaměřené na spolupráci pracovních týmů. Vedle knihoven dokumentů jsou standardní součástí.

Výhody implementace Alfresco DMS

  • Podpora efektivního nasazení certifikace ISO (ISO 9001, ISO 20001, ISO 27001)
  • Podpora řízení dokumentů pomocí pracovních postupů (využití workflow vč. řízení oprávnění a možnosti nasazení různých workflow pro jednotlivá oddělení podniku)
  • Podpora běžných procesů (připomínkování a schvalování dokumentů, vč. potvrzení o přečtení dokumentů s opakovaným zasíláním připomínek)
  • Přezkum dokumentů dle norem ISO
  • Řízený přesun dokumentů do archivu a evidence změn dokumentu (popis všech revizí)
  • Procesy automatické kategorizace vstupních dokumentů
  • Uživatelské rozhraní s intuitivním ovládáním (vlastnosti HTML5)
  • Zaručení integrity, dostupnosti a maximální bezpečnosti dat
  • Fulltextové vyhledávání, podpora náhledů, metadat a verzování jednotlivých dokumentů
  • Plné propojení s modulárním produktem eDoCat společnosti Onlio

Reference Alfresco

  • Nasa
  • Airbus
  • ATR
  • Amadeus IT Group
  • KLM
  • BritAir
  • Nasa
  • Airbus
  • ATR
  • Amadeus IT Group
  • KLM
  • BritAir
  • Nasa
  • Airbus
  • ATR
  • Amadeus IT Group
  • KLM
  • BritAir
 

Víte že webový portál
T-Mobile CZ využívá Alfresco
pro správu obsahu na portálu
Liferay?

Nemáte roli potřebnou pro tento portlet.

MS SharePoint – Využijte licence, když je máte

 

Systém Microsoft SharePoint usnadňuje spolupráci mezi lidmi. Pomocí systému SharePoint mohou uživatelé vytvářet weby určené ke sdílení informací s jinými uživateli, správě dokumentů od začátku do konce a publikování sestav usnadňujících rozhodování. SharePoint nabízí výkonné funkce a možnosti flexibilní správy, vám zajistí potřebnou kontrolu, abyste dokázali splnit požadavky organizace spojené s dodržováním předpisů.

Dostupnost na různých zařízeních

Mobilní sharepointové aplikace jsou dostupné pro různá zařízení. Umožňují snadný přístup a práci se SharePointu všude, kde právě jste.

Jednoduchá správa

Nastavení trvá jen chvilku. Výkonná konzola správce umožňuje organizaci jednoduše spravovat funkce, zásady a zabezpečení celého obsahu a funkcí SharePointu.

Spolehlivost a standardy na podnikové úrovni

Zabezpečte svoje data tím, že je budete hostovat v datacentrech společnosti Onlio. Datacentra nabízejí nejlepší funkce zotavení po havárii a servery jsou nepřetržitě monitorované týmem společnosti Onlio.

Máte zájem o osobní prezentaci řešení?

Ukažeme, vysvětlíme, navrhneme řešení, naplánujeme, zajistíme. Rádi vás přivítáme v našich kancelářích nebo na WebEx-u

Potřebuji osobní konzultaci

Detailní specifikace

Zde naleznete detailní specifikace systému eDoCat a detailní popis vlastností.

Zobrazit detailní specifikaci

Příklady použití

Zde naleznete příklady použití nasazení systému eDoCat u našich zákazníků.

Zobrazit případovou studii

Články a ocenění

Jak je možné implementovat systém eDoCat ve vaší organizaci? Přečtěte si o vhodném řešení, které bude vždy vyhovovat vašim potřebám.

Zobrazit možnosti implementace
Zeptejte se nás

Máte zájem o další informace nebo o prezentaci řešení? Zašlete nám kontaktní údaje a my se co nejdříve ozveme. Případně nám zavolejte na tel. 222 744 766.

Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.